Néhány szó magunkról

Irodatechnikai és nyomdai területen nyújtunk ügyfeleinknek magas színvonalú szolgáltatást.


Kiváló nyomatok a szenvedélyünk…

Két termékünk, melyet kifejezetten ajánlunk kedves ügyfeleinknek, 

  • a folyamatos üzemképesség fenntartása
  • ügyfeleink elégedettsége…


DockLand Services Kft. 2009-ben alakult a Faxsystem Kereskedelmi és Szolgálató Kft. társvállalkozásaként, belföldi magánszemélyek tulajdonában.

Megalapítását követően a DockLand Services Kft. elindította a Xerox irodai és nyomdai digitális nyomat előállító berendezéseinek teljeskörű üzemeltetési szolgáltatásait, kereskedelmét, illetve Olivetti pénztári nyomtatók és a Fujitsu dokumentum szkennerek szervizelését, szupportját.

Irodatechnikai és nyomdai területeken nyújtunk megbízható, magas színvonalú szolgáltatásokat ügyfeleink részére Xerox kiemelt szervizpartnereként. A Fujitsu, HP, Canon termékekre is folyamatos, országos szervizlefedettséget biztosítunk. Az irodatechnikai és nyomdai szolgáltatások körében évtizedes tapasztalattal rendelkező csapatunk alapfilozófiája:


Teremtsünk partnereink részére optimális dokumentumkezelő és nyomdatechnikai környezetet.

Szlogenünk:

Velünk biztosan nyomtat!

Hogyan dolgozunk

Maximális hatékonyság


Munkánk eredményeképpen Ügyfeleink maximális hatékonysággal koncentrálhatnak a saját üzleti területükre. Célunk, hogy az Önök egyedi igényeit megismerjük, a lehető legjobb megoldást felkínáljuk, majd azt folyamatosan biztosítsuk. Meglévő és jövőbeni ügyfeleink tökéletes kiszolgálásához gyakorlott, gyors és pontos szervizgárdával, illetve széleskörű értékesítési háttérrel rendelkezünk. A kiváló szolgáltatás, a rugalmas problémamegoldásra törekvő gyors cselekvés, a precizitás, a megfelelő kommunikáció, és minden ügyfelünk felé megnyilvánuló korrekt, tisztességes magatartás sikerünk záloga.Tevékenységünk jelentős része szerződéses jogviszony keretében folyik. Bevételünk meghatározó részét alvállalkozói konstrukcióban realizáljuk. Ezekben az esetekben megbízóink elvárt arculatát jelenítjük meg szolgáltatásunk során. Szeviztevékenységünket a kiszámíthatóságra, magas szintű szakmai ismeretekre, rövid reakcióidőre építjük. Alapértékünk a megbízhatóság, melyet felméréseink, ügyfél-elégedettségi tesztjeink alapján megrendelőink egyértelműen visszaigazolnak. 


Összes üzleti partnerünk maximáis elégedettsége


Munkatársainkat folyamatosan képezzük, gyártó tréningeken sajátítják el az új technológiák és új eszközök piaci bevezetését. Tudásukat folyamatosan ellenőrizzük, kötelező szakmai vizsgákon vesznek részt. Emberi erőforrásaink szervezésénél és kiválasztásánál alapstratégiaként kezeljük, hogy minden szakemberünknek minden területen rendelkeznie kell versenyképes szervizismeretekkel. Számottevő erőfeszítéseket teszünk annak érdekében, hogy technikus és szervizmérnök kollegáink informatikai ismereteit is gyarapítsuk, mely ismeret elengedhetetlen a mai integrált rendszerek és eszközök hatékony kezeléséhez, szervizeléséhez.Szervizünkben, munkaidőben folyamatosan diszpécser fogadja a telefonokat, ügyfeleket. Újonnan kifejlesztett „ticketing” informatikai vállalatirányítási rendszerünk gondoskodik a vállalt szerviztevékenységek határidőre történő elvégzéséről, nyomon követéséről.