Szolgáltatásaink
Szervizünk szolgáltatásainak zászlóshajójaként a KLIKK alapú teljeskörű üzemeltetést (FSMA) ajánljuk, ahol ügyfeleink kényelmét figyelembe véve teljes körűen üzemeltetjük a szerződésbe vont berendezéseket. Szolgáltatásunk értelmében minden szerviztevékenységet elvégzünk, ami a készülékek gyártói előírás szerinti üzemképességének fenntartásához, ezáltal a kifogástalan nyomatok létrehozásához szükséges.
Szolgáltatásunk tartalmazza továbbá a készülékek teljeskörű kellékanyag-ellátását ( a nyomtatópapír kivételével) és azok szakszerű cseréjét. Folyamatos telefonos elérhetőségünk által „help-desk” szolgáltatást biztosítunk ügyfeleinknek a felmerülő problémák elsődleges kezelésére.
Ezt a szolgáltatásunkat ajánljuk mindazon meglévő és leendő ügyfelünknek, akik a készülékek javításával, karbantartásával és kellékanyag-ellátásával nem kívánnak foglalkozni, továbbá a folyamatos működés „kényelmét” szeretnék magukénak tudni. Szolgáltatásunk eredményeként minden nyomat megfelelő minőségben készül el. Ebben az esetben kedves ügyfelünk kizárólag a kinyomtatott oldalak díját fizeti meg (nyomatdíj).
A leggyakrabban felmerülő kérdések a gépek üzemeltetésével, javításával kapcsolatban.
KLIKK alapú teljeskörű üzemeltetéssel, vagy eseti szervizzel járunk jobban?
A leggyakrabban felmerülő kérdés, melyet célszerű több oldalról megvizsgálni. A készülékekben kiürülő festékeket, elkopó kellékanyagokat, fogyó-kopó alkatrészeket mindenképpen cserélni kell. Az eseti javításoknál, rendeléseknél kiskereskedelmi áron, kontrollálatlan árréssel forgalmazott kellékanyagokat, alkatrészeket, esetleg ismeretlen forrásból származó termékeket vásárolnak meg.
A kellékanyagok pótlására, a javítások elvégzésére az esetlegesen kiválasztott szerviz semmilyen határidő betartására nem kötelezett. Az eseti, nem szerződéses szerviztevékenységek során a kellékanyag pótlás és készülék javítás várható időpontja és költsége tekintetében a felhasználó teljesen ki van szolgáltatva a felkért szerviz szolgáltatásának. Tovább nehezíti a helyzetet, hogy szerződéssel nem lefedett készülékek esetén a meghibásodás, üzemképtelenség kényszerűen felgyorsítja az azonnali szerviz keresés igényét, mely által esetlegesen gyorsabb, megalapozatlanabb döntést hozunk.
A KLIKK alapú szerződéses jogviszony pontosan szabályozza a fenti kérdést. Előre látható, meghatározott szerződéses áron, előre meghatározott időt követően tesszük üzemképessé berendezéseit. Kiszámíthatóságot, szakmai biztonságot, folyamatos gyári előírás szerinti nyomatképességet biztosítunk partnereinknek. A KLIKK alapú teljeskörű üzemeltetési jogviszony során egyértelműen költséget, időt takarít meg, továbbá fáradságtól, bosszúságtól szabadíthatja meg magát.
Pontosan mennyit és hogyan kell fizetnie KLIKK alapú teljeskörű üzemeltetési jogviszony során?
KLIKK alapú szolgáltatásunk értelmében Ön csak a ténylegesen kinyomtatott, másolt oldalak után fizet előre meghatározott szolgáltatási díjak (klikkdíj). Nem terheljük Önöket elvárt havi lekötött példányszámmal, alapdíjjal. Az üzemeltetési díj kellékanyag és alkatrész tartalma nagykereskedelmi áron jelenik meg a szolgáltatási díjban (klikkdíj). A KLIKK-díjat havonta utólag, a tárgyhónapot követő számláló leolvasás után kiállított átutalásos számla alapján kell kifizetni.
Használt gépre lehet teljeskörű KLIKK-alapú szolgáltatási szerződést kötni?
Igen, lehet. Igyekszünk a legkedvezőbb szolgáltatási díjat biztosítani. Használt gép esetén szervizünk ingyenesen bevizsgálja az Önök készüléké(i)t. Esetleges fennálló hibajelenségeket szerződésbe vonás előtt önköltségi áron szűntetjük meg.